Gezicht van nieuwe donorcampagne sterft

door

Met Re-born proberen we altijd goede en bijzondere campagnes te lanceren. Het liefst elke keer straffer dan de vorige, hoewel dat bijna onmogelijk is. Onze laatste campagne ‘looking for a heartbeat‘ heeft best een grote impact gehad. Niet dat de andere dat niet hebben, maar deze werd helaas een beetje triest omdat Christophe, het gezicht van de campagne overleed op de dag dat we de campagne gingen lanceren. Uit respect werd het uitgesteld. We gaven hem de eer, want op zijn afscheid werd de nieuwe campagne in avant première getoond. Zoals Christophe het wilde. Nadien werd de campagne gelanceerd en ging het als een lopend vuurtje. Een prachtige campagne, maar een nog mooier eerbetoon voor Christophe. Hieronder kan je het artikel lezen dat u afgelopen maandag kon lezen in het Nieuwsblad. Het is prachtig, met dank aan Chris Snick.

 

Dit wil je misschien ook lezen:

Laat een reactie achter

E-mail* ( is niet zichtbaar )

Scroll Up