Campagne: Looking for a heartbeat

door

Het verhaal van een man zonder een hart. Christophe de Fonseca ‘overleed’ op 25 juni 2014. Hij viel van zijn fiets nadat zijn hart stopte met kloppen. Het zou de laatste keer zijn dat hij zijn hart voelde kloppen.

Het is de nieuwe campagne van Re-born to be alive vzw die mijn hart een beetje sneller laat kloppen. Het mooie doch trieste verhaal van Christophe op zoek naar een hartslag. Zich goed herinnerend waarvan zijn eigen hart sneller ging slaan. De producent van het filmpje zal je waarschijnlijk bekend in de oren klinken, want dat is niemand minder dan Mathias Coppens.

Mathias Coppens & Stefaan Degand

Je kon er gisteren eigenlijk niet om heen, zowat de bekendste radio zenders presenteerden onze nieuwe campagne. Mathias Coppens en Stefaan Degand deden allebei hun uiterste best om de campagne aan het grote publiek bekend te maken. En dat was meer dan welkom en werd goed onthaald.

De hele week kan je onze nieuwste campagne ook bekijken als u een film gaat bekijken in de Kinepolis! Wij vinden het alvast een eer om Christophe zijn levensverhaal mee te kunnen geven aan het grote publiek.

Wat vinden jullie van onze nieuwe campagne? Laat het zeker weten!

Wil je meer weten, dan kan dit op www.reborntobealive.be of op onze facebookpagina.

Dit wil je misschien ook lezen:

Laat een reactie achter

E-mail* ( is niet zichtbaar )

Scroll Up